Пятница, 29.03.2024, 00:14
Приветствую Вас Гость | RSS

Методический центр помощи учителю

Каталог статей

Главная » Статьи » Мои статьи

Жаңартылған білім мазмұны - заман талабы

«Болашақта еңбек етіп өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде  болады. Сондықтан ұстазға жүктелер міндет көп. Ұлттық бәсекеге қабілеттілігі бірінші кезекте оның білім деңгейімен анықталады».

                                                                                                                                       Н.Ә.Назарбаев

                                                                                          

 

                                                                                             Шымкент  қалалық  білім бөлімі

                                ҒӘО-ның  әдіскері                                                                                                           

                                                                                       Р.Аульбаева

 

           Тәуелсіз елдің негізгі тірегі - білімді ұрпақ. Қазіргі таңда білімдінің алға түсіп, бәйгеден озып келетін заманы енді туды.Мемлекет болашағының кепілі- жастарға білім мен тәрбие беру мәселесінен өткір мәселе жоқ екені белгілі. Қазақтың кемел талантты ұлы ұстазы Ахмет Байтұрсынов: «Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек», -деген.

Қазақстан Республикасының білім беру реформаларының негізгі мақсаты- білім беру жүйесін жаңа экономикалық ортаға бейімдеу. Бұл тұрғыда ел Президенті Н.Ә.Назарбаев еліміздің әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына қосылуы туралы міндет қойғаны мәлім. Білім беру жүйесін жетілдіру осы мақсатқа қол жеткізуде маңызды рөл атқарады. Болашақта өркениетті, дамыған елдер қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет.

Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың биылғы «Қазақстандық жол – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауында еліміз дамуының барлық Стратегиялық бағыттарын жүзеге асыратын міндеттер қойылды. Республика болашағына бағдар беретін бұл жолдауда «XXI ғасырдағы дамыған ел дегеніміз - белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар»- деген.

Ал, дамудың негізі білім мен ғылымға келіп тіреледі. Сондықтан да, әлемдегі дамыған елдер сияқты Тәуелсіз елімізде білім жүйесі сапасын жетілдіру ең негізгі өзекті мәселелердің бірі болып отырғаны белгілі. Осыған орай, білім беру жүйесінде жастарға сапалы білім беріп, олардың үйлесімді дамуы мен тұлға ретінде қалыптасуында ұстаздың кәсіби шеберлік көрсеткіштерінің бірі - жалпы педагогикалық, ғылыми- теориялық, әдістемелік жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік меңгерудің маңызы зор.

Қазіргі ұстаздар алдындағы міндет: ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес оқушының білімі терең, іскер және ойлауға қабілетті, әлемдік стандарттар негізінде жұмыс істей алатын құзырлы тұлғаны қалыптастыру. Мұндай талапқа сай қызмет істеу үшін ұстаз үздіксіз ізденісте кәсіби білікті болуы тиіс.

Инновациялық оқыту нәтижелері оқушының өз бетінше әрекет етуі арқылы білімді меңгеруіне ықпал етуі тиіс. Оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниетанымдық көзқарастары мен танымдық белсенділігін арттыруда, зерттеушілігі арқылы шығармашылық икемділігін дамытуда, біліктілікке ұмтылуда, яғни тұлғаны жан-жақты дамытуды жүзеге асыруда оқу үдерісіне инновациялық технолгияларды енгізу шешуші рөл атқарады, оң нәтиже береді.

Жаңартылған білім беру бағдарламасының ең негізгі мақсаты-білім алушылардың оқу нәтижелерін жетілдіру болып табылады. Орта білім мазмұнын жаңартудың көптеген компоненттері, соның ішінде мұғалімдердің біліктілігін арттыру бағдарламасы осы мақсатқа бағытталған.

 

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері 9 бөлімнен тұратын жаңа құрылымы болып табылады:

  1.    Пәннің маңыздылығы;
    2. Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты;
    3. Оқыту үдерісіне ұйымдастыруға қойылатын талаптар;
    4. Пәнді оқытуда қолданылатын педагогикалық әдіс- тәсілдер;
    5. Түрлі мәдениет пен көзқарастарға құрмет;
    6. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану құзіреттілігі;
    7. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту;
    8. Оқу нәтижелерін бағалау жолдары;

9 .  Оқудың мазмұны, ұйымдастырылуы мен бірізділігі.

 

 Бағдарламаның міндеттері:

1. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымымен, ондағы

    материалдардың күрделілігініғң өсу ретімен, мазмұнымен және мақсаттарымен таныстыру;
2. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық   

    тәсілдерді    

    түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз ету;
3. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу   

    мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін қамтамасыз ету;
4. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша    

    жаңартылған   білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды  

    қалыптастыру.

 

Оқудан күтілетін нәтижелер:

- Мұғалімдер жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, ондағы материалдардың  

   күрделілігінің өсу ретін, мазмұнын және мақсаттарын біледі және түсінеді;
- Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық

   тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана біледі;
- Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу

   мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолдана   

   біледі;
- Мұғалімдердің орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша жаңартылған білім  

  беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті біліктері мен дағдылары қалыптасқан.

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсының берері өте көп. Ондағы жүргізілген тиімді әдіс-тәсілдер - педагогтардың оқытудың әмбебаб үлгісін және тиімді әдістер жүйесін қолданып, оқушыларға тәуелсіз болуға, сыни тұрғыдан ойлауға, оқуға жауапкершілікпен және шығармашылықпен қарауына көмектесетін сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған. Жаңартылған білім беру бағдарламасы - озық технологиялардың барлық қыр-сырларын білуге жетелейді. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша қазіргі таңда  мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсынан Шымкент қаласы бойынша география пәні мұғалімдерінен 140 мұғалім курсқа жіберіліп оқытылды, яғни ол қала бойынша 35%- ды құрайды.Мұғалімдер жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсынан алған білімдерін тәжірибемен ұштастыра отырып құлшына жұмысқа кірісуде.

Сөзімнің соңын қорытындылай келе, бұл жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша менің көкейге түйгенім: алдымызға бір мақсат қоя отырып, сол мақсатқа жету жолында шәкірттердің жүрегіне жол тауып, әрекеттендіре білу шеберлігіне жетсек, егемен елдің ұл-қыздары білімді де білікті болып шықпақ. Соның арқасында біз бәсекеге қабілетті, іргесі мықты ел боламыз.



Источник: http://1
Категория: Мои статьи | Добавил: gup69 (19.12.2017) | Автор: Р.Аульбаева E
Просмотров: 519 | Рейтинг: 0.0/0
Категории раздела
Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 80
Форма входа

Обновите код информера...
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter